ONSDAG!

hejhej♥
Just nu webbar jag med erica! :) Vi pratar om allt möjligt.
Vi var i Skärholmen med Chasse och Linn idag också. Hittade en jätte fin tröja, men den fanns inte i min storlek, emn jag köpte ett graffiti nagellack. Ska pröva det på torsdag när tävlingen är över.
Påtal om tävlig så ska jag tävla imorgon. Truppligan tumbling (matta)
Isabelle sötnosen följer med mig hem efter skolan, vi fixar håret, byter om, äter, spelar lite wii och data om vi hinner och sen går vi och tar bussen till Enskedehallen.
Hoppas det blir medalj :)

Lillmaja ville att jag skulle skriva ett pepparinlägg för hon ska också tävla med oss imorgon. Så här kommer det!
Heja heja Huddinge<3 xD

Maja♥

Kommentarer
Postat av: lill maja<333

HEJA HUDDINGE,JAG KOMMER INTE VÄGRA LOVAR<333 VI VINNER<33HOPPAS JAG IAF!!!

2010-10-27 @ 15:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0