KVÄLLS INLÄGG!

Hej!
Tänkte bara säga att jag lever och att min kropp är slut. Den hänger inte riktigt med på dethär med att ställa tillbaka klockan + att jag har hårdtränat idag i 3 timmar. Vi var bara 6 st på gympan så man kan ju sncka om att vi fick köra mycket.
Körde första dubbelsalton efter min lilla skada i knätt, så det börjar väl gå åt rätt håll?? Om jag tränade för hårt idag kommer jag märka det imorgon genom att de gör ont, men vi får se.

Morgondagens planer är att mormor och morfar åker hem till Norge igen.
Sen så vid halv 11 ska jag gå till mitt dagis jag praoa på och hälsa på.
Jag frågade på mejl om jag fick komma förbi en dag och säga hej, och dom svarar så glatt att dom saknar mig sjukt mycket och att jag kan komma vid halv 11 så får jag lunch där. Snacka om snällt eller hur!!?

Nu ska jag stänga av datorn och mysa.
Kram Maja♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: okej, jag tycker jag är mest lik pappa... fast alla tycker ju olika :-D

2010-11-01 @ 21:21:07
URL: http://jjjuliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0