EN AV MINA TRE BÄSTA VÄNNER!

Jag har en vän som gör mig glad
Jag har en vän som gör min dag ljus
Jag har en vän som gör mig till den jag är
Jag har en vän som alltid ställer upp för mig
Jag har en vän som är en av dom finaste jag vet
Min vän är alltid glad 
Min vän tröstar mig om jag är ledsen
Min vän finns där när jag behöver henne.
Min vän har gått i min klass sen 6an men  
Min vän har jag inte varit med förän 7an började.

Jag är så enormt glad att jag lärt känna denna fantastiska människa som jag verkligen kan vara mig själv med
Min fantastiska vän bär namnet Erica Lundin och jag älskar henne.
Glöm aldrig det Erica♥


Kommentarer
Postat av: Erica

Maja, jag vet inte vad jag ska säga, men jag älskar dig och du måste alltid komma ihåg det!

Om du lämnar mig, går jag efter

Om du hoppar, så tar jag din hand och hoppar med dig!

Den senaste tiden har kanske inte varit den bästa, men livet går vidare och dom bra tiderna är påväg!

tro mig.

Jag älskar dig <3

2010-10-25 @ 14:49:22
Postat av: Maja

Erica <333

2010-10-25 @ 15:10:15
URL: http://twocutegirlss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0