Länge sen

Nu var det jätte länge sen jag skrev, men jag har inte haft tid eller ork. Jag kan berätta lite kortfatta om vad jag har gjort. Amanda och Olivia sov hos mig, det var jättekul, sen åkte jag och shoppa lite med mamma, fick lite kläder och ett par skor. Sen var jag på treårs kalas hon min kusin :)
På torsdagen sov jag hos Erica med Linn, på morgonen fixade vi oss tillsammans för i skolan var det skräckdag i skolan, man skulle klä ut sig så vi klädde ut oss till katter.
I söndags gick jag bus eller godis med Amanda, Malin, Anna, Guve och Sara, det var roligt och vi fick massa godis.Vi träffade killarna och dom äggade ett hus åt oss :P På kvällen sov alla hos Amanda :) Igår åkte jag, Amanda, Anna och Sara ner till centrum och köpte ansiksmasker och sen drog vi hem till mig och bada i bubbel poolen och hade ansiksmaskerna och målade naglarna. Det var några av mina lyckade dagar :)
Nu chattar jag med Hanna som kom hem från Cypern igår, har saknat henne så mycket<3 Men imorgon ska vi träffas :D
I lördags hade jag namnsdag :D Jag fick en söt kamm och en jättefin halsduk och en grej som symboliserar mitt stjärntecken, vet inte vad man ska kalla det:P Sen fick jag jätte mycket kläder av Jennifer, tack :D
Nu måste jag gå och duscha för sen kommer Catalina, får se vad vi gör för jag kan typ inte gå för jag stukade foten igår på träningen :(






Kammen och halsduken

IsabelleÖstborg

Kommentarer
Postat av: Hanna<3

Fiina bilder <3

2010-11-02 @ 18:44:52
Postat av: lill maja<3

isabelle du sjunger jätte fint<3

2010-11-05 @ 13:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0